LES NOSTRES INSTAL·LACIONS
- Camp Llarg 9 forats, par 35 - Camp Corto 9 forats, par 27 - Canxa de pràctiques i joc curt - Cambra de pals, vestuaris - Cafeteria, Restaurant Kitchen - Ludoteca golf - Recorregut Footgolf
Coneix Forus Golf Las Rejas
Forus Golf Las Rejas, a Majadahonda, compta amb un ampli ventall d'instal·lacions i opcions esportives i d'oci: Camp llarg, camp de pitch & putt, una de les pistes de pràctiques més grans de la CAM, Spa, restaurant, gimnàs, pistes de tennis i pàdel... Descobreix unes magnífiques instal·lacions obertes a tothom.
ESCOLA DE GOLF FORUS LAS REJAS
L'escola de golf de Forus Las Rejas ofereix classes per a adults i infantils. Tant classes col·lectives com a particulars; i adaptades a les necessitats de cada alumne. Tingues el nivell que tinguis, tenim classes per a tots: joc curt, joc llarg, estratègia i classes al camp. Aprèn o perfecciona el teu joc!
Competicions
Comparteix i gaudeix de la teva passió pel golf amb els nostres rankings setmanals, tornejos mensuals de club i federatius.
TROBA'NS AQUI I VISITA'NS
Direcció
C/ Isaac Albeniz, núm. 77
28222 Majadahonda
Horari
LV de 8:00h 21:00h
Cap de setmana i festius de 8:00 ha 20:00 h
Telèfon
914 952 850